3 mai 2014

Essence top coat quick dry

Buna tuturor! Acum cateva zile eram pe la metrou la Piata Victoriei si acolo este magazinul chira care are muuulte produse cosmetice. Uitandu-ma in vitrina, am vazut acest top coat pentru uscare rapida si am zis ca trebuie sa il cumpar pentru ca m-am saturat sa stau de fiecare data cate 100 de ani ca sa mi se usuce oja complet.
L-am luat si am zis sa il incerc aseara de proba.
Ce scrie pe sticluta:
"extramly fast drying top coat. protect your nail polish against chipping."

Ce zic eu: minciuni, minciuni si iar minciuni. Nu stiu ce sa zic de sarit, pentru ca deocamdata nu a avut sansa sa se crape pentru ca nu s-a uscat nici acum, la ora asta si cred ca au trecut macar 18 ore de cand m-am dat cu ea.
A, si ca sa nu mai zic ca am si urme de material pe ele si acum daca apas pe o unghie cu varful unei alte unghii se imprima o frumoasa dunga pe ea.
Acest top coat pentru uscare este, cred, unul dintre cele mai proaste de pe piata. Este exact echivalentul unui lac de unghii.

Singurul lucru bun la el este luciul pe care il da ojei, atat, in rest simt ca doar mi-am incarcat unghia cu inca un strat.
Mai repede parca imi usuca oja base& top coat-ul de la Miss Sporty.
Asta e, bani dati de pomana. O sa mai incerc totusi si cu o alta oja, poate, poate, desi tot nu cred ca va functiona.
Later edit: Am observat ca in cazul ojei sidefate se usuca mai repede. 
Singurul punct forte al acestul lac este faptul ca da un luciu foarte frumos ojei (am facut o comparatie cu cel de la Miss Sporty, care e top & base si nu se compara la stralucire).
Cand il aplici peste orice oja (am incercat cu Flormar, Miss Sporty, Classics, Golden rose), o topeste putin si se ia pigmetul pe pensula, deci nu e buna pentru aplicat peste modele pentru ca le-ar strica.
Iar la capitolul "neuscare" nici dupa 18 ore, pot sa adaug ca durata e mai mai mare, am unghiile facute de doua zile si daca imping cu varful unei unghii in alta inca mi se fac dungulite, oja fiind inca moale. Din ce am observat lacul se usuca, sa zicem , repede pentru ca daca il ating nu e lipicios, dar oja de dedesubt ramane inca moale. Eu ma asteptam (mai ales pentru faptul ca tipeste putin oja) sa-mi usuce oja cu totul.
In poza se poate vedea urma de perna pe unghia de la degetul mare.
Dupa cum v-ati dat seama, nu il recomand, decat daca vreti un lac de unghii mai interesant.
Nota 3/10.
O zi frumoasa!


2 comentarii:

  1. Eu am ceva asemanator.
    De ce spun asemanator: pentru ca are ambalajul la fel, semnul cu E este la fel, numai ca este de la Essie.
    Merge incredibil de bine, doar il dau si in cinci secunde s-a uscat tot.
    L-am primit impreuna cu un gen de intretinere a unghiilor (pentru crestere si vitaminizare)- care e absolut genial, si vine impachetat cu un fel de "prospect" de toata frumusetea, lung cat o zi de post, iti explica si cum trebuie dat, si de cate ori, si ce oje trebuie sa folosesti impreuna cu ele-, cu un lac de unghii -care nu se ia nici daca-l bagi in apa fiarta de mii de ori- si trei oje in nuante bej,roz-ocru (culoarea pielii cumva) si gri metalic, dar deschis. Minunate. Tin pe unghii cu saptamanile (la propriu, eu am avut culoarea bej timp de doua saptamani, si doar am reaplicat cand imi crestea unghia), si rezista la tot felul de prostii. (am spalat cu ele, am taiat, am trecut prin de toate, si tot acolo era culoarea, nesarita).
    Nu stiu cat de usor se pot gasi, dar daca vrei sa incerci, da-mi un mesaj,o mai intreb inca o data pe tipa care mi le aduce.
    Te pup, take care!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit si eu de cele de la Essie, dar deocamdata imi pun pofta in cui in legatura cu top coat-urile. Poateo sa il incerc si pe cel de la Revlon.. poate! Multumesc pentru oferta! :)

      Ștergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...