19 iunie 2014

Cum sa iti faci propriul creion de hidratare pentru unghii/ cuticule + cateva ganduri..

   
 Buna! Acum apoximativ doi ani de zile, sau daca nu mai bine, am inceput sa imi pun unghii cu gel. Imi puneam in special mie, dar si altora. Dand comanda de fel de fel de treburi de pe internet, in ultima mea comanda am adaugat si un ulei pentru cuticule la sticluta, dar pentru ca nu mai era pe stoc, firma respectiva mi-a dat acest creion in schimb. In fine, nici nu am vazut ca pe el scria, chipurile, OPI si l-am folosit din an in Paste, cand imi schimbam modelul.
    In toamna anului trecut am renuntat la gel si am luat o mare pauza de la oja, lac de unghii s. a .m. d. Ma dadeam cand imi aminteam cu cate o oja si eram atat de comoda incat daca incepea sa imi sara oja de pe unghii, nu o stergeam cu dizolvant ca orice om normal la minte, ci o cojeam si o dezlipeam cu unghiile, acestea vand un aspect ORIBIL.Stiam asta, dar eram prea comoda..
   Acum vreo doua luni, am realizat ca nu se mai poate asa si ca e foarte urat pentru o femeie sa aiba unghiile urate (stiti cum se zice: "Mainile sunt cartea de vizita a nuei femei") si am trecut la fapte:
- mi-am cumparat baza pentru oja;
- gel pentru indepartarea cuticulelor- nu e bine sa le taiem si oricum nu gasesc o forfecuta calumea pentru asa ceva;
- am inceput sa refolosesc tratamentul de la Farmec cu vit B5;
- am inceput sa folosesc ulei pentru cuticule.
Asa.. Aici vroiam sa ajung.. Cautand prin portfard am dat de uleiul acesta pentru cuticule si am inceput sa il folosesc, prea mult as putea zice.

Il tineam langa calculator si ma dadeam de cate ori imi aminteam, de cate ori ma spalam pe maini, de cate ori imi faceam manichiura, inainte de culcare si vreau sa zic ca....... NU E BUN DE NIMIC!
Cautand acum pe internet, am descoperit ca aceste creioane sunt niste falsuri maxime si ca OPI nu a facut niciodata asa ceva. Plus ca din cate imi aminteam, platisem puntintel pentru acest creion, deci era imposibil sa fie facut de OPI.

In seara asta, vrand sa-l arunc, m-am uitat mai bine la el si am vazut ca poate fi desfacut asa ca...... m-am pus sa il desfac.
Fetelor, am crezut ca voi muri incercand, nu vroia sa se miste un milimetru, asa ca am luat un patent si l-am apucat bune de partea detasabila (se poate vedea ca l-am si crapat putin) si am inceput sa misc stanga- dreapta si am reusit sa il scot.
Am detasat toate partile: capacul, corpul/ recipientul care tine uleiul, pistonul si capacul de rasucire.

Am sters cu un betigas de urechi restul de ulei sintetic care mai ramasese inauntru.

L-am umplut cu uleiul preferat, cel de ricin si am pus 4 picaturi (cam mult, dar le-am scapat) de ulei esential de portocale pentru ca iubitul meu nu suporta de nici o culoare mirosul uleiului de ricin si le-am amestecat cu un betigas de urechi "chelit" de vata.

Am bagat pistonul inapoi in recipient si fundul si am apasat, spre surpinderea mea destul de putin, si gata!
Acum am propriul creion cu uleiul preferat!

Nu ma intelegeti gresit, mi se pare bun si cel de la Kallos, dar si in acela vreau sa adaug putin ulei de ricin dupa ce il mai consum pentru ca e super plin si nu vreau sa arunc din el si pentru ca il vreau mai hidratant si mai ingrosat.
Creionul mi se pare o varianta mult mai comoda de folosit si de transportat, eu planuiesc sa il tin in geanta sa in portfard, sa il am cu mine de fiecare data cand am nevoie de el.
Sper sa va fie de folos aceasta postare!

   In incheiere  va sfatuiesc sa va ingrijiti din cap pana in picioare pentru voi in primul rand, dar sa stiti ca acest lucru conteaza si pentru cei din jurul vostru. Chiar daca iubitul spune ca pentru el nu conteaza aspectul unghiilor/ parului/ pielii/  prezenta sau absenta maghiajului, va garantez ca undeva aceste lucruri sunt niste plusuri in imaginea pe care el, dar si altii/ altele si-o formeaza fata de voi.
Sunt de parere ca aspectul corpului (includ aici par, unghii, piele) prezenta machiajului in conditii de bun simt, e la fel de important ca aspectul hainelor- daca sunt curate, calcate si combinate cum trebuie te pun intr-o altfel de lumina, fata de cum te-ar arata daca ar fi sifonate, murdare, rupte.
Pana si mie imi place o fata care are tot timpul parul aranjat, sau unghiile facute, sau un baiat care are parul curat si aranjat (dar sa arate totusi in continuare ca un baiat) sau incaltamintea curata, stearsa de murdarie, haine calcate, curate etc.
  Imi cer scuze pentru exprimarea mai aiurea, insa sunt sigura ca ati inteles ce vreau sa zic.
(si nu, nu sunt incojurata de oameni superficiali, dar asta e parerea mea si asta am vazut si din experienta proprie)
Aveti grija de voi!

Un comentariu:

  1. Buna ziua, va rog sa imi permiteti sa va recomand un creion pentru cuticule foarte bun la reducere! Iubita mea e moarta dupa el, s-ar putea sa va placa si voua http://bit.ly/1LMGVJF

    RăspundețiȘtergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...