15 iunie 2014

Manichiura de azi 1

   
   Buna tuturor! M-am gandit sa incep un sir de postari intitulate "Manichiura de azi" pentru a va arata anumite oje sau modele. Mie chiar imi plac mult genul acesta de postari pentru ca daca vad ceva ce imi place pot cauta sau incerca. Plus, voi avea grija sa pun pretul si magazinul de unde am cumparat fiecare oja prezentata, pentru ca eu, cel putin, simt ca innebunesc cand nu vad pretul unui produs in prezentarile pe bloguri, macar un pret orientativ, ca sa stiu daca imi pot permite sau nu produsul respectiv.
Asa soo... va prezint manechiura de azi: Ta da!!





 Pentru a realiza acest model am folosit:

1. Orkide Calcium Gel, 5 lei, 13 ml cred, magazin Obor ELSIM- 2 straturi pe post de baza. 
Este un lac de unghii laptos care contine calciu (asa zic ei, nu are lista cu ingrediente) si este semi-transparent, lasand unghiile putiiin albite. Ajuta considerabil, inainte imi rezista oja foarte putin, adica ma dadeam azi si maine imi sarea, dar acum ma tine in jur de 3-4 zile si imi sare doar de pe degete pe care le folosesc mai mult, cum ar fi degetul mare si cel aratator de la mana dreapta pe care imi place sa le folosesc cand spal vasele si trebuie sa scrijelesc ceva (shame on me!).
2. Oja Gabrini Summer edition nr. M 108, 3 lei, 13 ml, Dragon market Buzau- 2 straturi. M-am indragostit de culoare de cum am vazut-o. Are un sidef fiiiin putin auriu- argintiu si se vede superb!
3. Oja Coleen, 3 lei, 10 ml, China market Buzau- 2 straturi si apoi cate un strat pe fiecare unghie vopsita cu oja Gabrini. Imi place ca e subtire si se poate folosi si ca oja in mai multe straturi, dar si ca lac cu sclipici.
4. Top Coat quick dry Essence, 10 lei, 8 ml, Magazin Chira Piata Victoriei- un strat. Nu usuca repede oja, cum ar trebui, se usuca doar el mai repede(ultimul strat dat) si nu mai sunt unghiile lipicioase. Totusi da un luciu foarte frumos ojei si de aceea continui sa il folosesc.

Va las aici niste poze cu oja de la Gabrini si cea de la Coleen pentru a vedea textura.


Sper sa va placa! Kisses!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...