17 iunie 2014

Manichiura de azi 2

Buna! Astazi am ales nuanta aceasta superba de rosu aprins.  Sper sa va placa!





Pentru a realiza aceasta manichiura am folosit:


1. Orkide Calcium Gel, 5 lei, 13 ml cred, magazin Obor ELSIM- 2 straturi pe post de baza.  Cu ajutorul acestui gel laptos cu calciu, oja tine mai mult (la mine inseamna in jur de 3 zile, poate 4, dar asta pentru ca fac tot timpul cate ceva prin casa).
2. Oja Blanchette B. Silicone Care, nr. 8,  5,5 lei, 7 ml, Kaufland, 2 straturi. Foarte draguta si pigmentata si mi s-a parut intotdeauna ca tine mai mult fata de ce am mai folosit, chiar daca inainte nu foloseam nici o baza sau top coat.
3.  Top Coat quick dry Essence, 10 lei, 8 ml, Magazin Chira Piata Victoriei- un strat. Nu usuca repede oja, cum ar trebui, se usuca doar el mai repede(ultimul strat dat) si nu mai sunt unghiile lipicioase. Totusi da un luciu foarte frumos ojei si de aceea continui sa il folosesc.
4. Ulei pentru indepartat cuticule Kallos 5,3 lei, 11 ml ( asa scrie pe site), Complexul Obor,Magazin Kallos- Nu indeparteaza nimic, doar hidrateaza. 
 Oja este "mata", daca pot sa-i spun asa, in sensul ca nu a re pic de sidef/ sclipici in ea.




O zi frumoasa! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...